Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Aπόφαση...Ζωής !


 Αγαπητοί φίλοι αναγνώστες αλλά και ακροατές μου.
33 χρόνια στην έντυπη δημοσιογραφία αλλά και 28 χρόνια στην ραδιοφωνική δημοσιογραφία πάντα πίστευα στο ελεύθερο και αδέσμευτο λειτούργημα μου, στους δημοκρατικούς θεσμούς και στην ελεύθερη σκέψη ιδεών …


Σε όλη αυτή την δημοσιογραφική πορεία μου συγκρούσθηκα ! με αρκετούς για την αλήθεια και το πλήρωσα πολύ ακριβά αυτό, γιατί δεν μπορούσα ποτέ να αποτελέσω « Κλίκα » συμφερόντων, ψεύδους και παρακράτους !! στην δημοσιογραφική (οικογένεια) !!

Η λέξη αηδία ! που νιώθω  είναι ένας λόγος που με οδηγεί να πάρω σημαντικές αποφάσεις Ζωής για μένα .

Κατ’αρχήν νιώθω πολύ περήφανος που ποτέ δεν υπήρξα
 « Οσφυοκάμπτης ! Γλύψιματίας ! και δημοσιογράφος του παρασκηνίου !!

Πάντα τόσο με την πέννα μου αλλά και μέσα από τις ραδιοφωνικές εκπομπές μου ακουμπούσα θέματα  που κανείς μα κανείς δεν είχε το θάρρος ούτε καν να ψελλίσει ! και αυτό το πλήρωσα πολύ ακριβά !! τόσο στην εφημερίδα όσο και στις ραδιοφωνικές εκπομπές μου μιας και κανείς από το σύνολο των επαγγελματιών της Κρητικής παροικίας με στήριξε ποτέ….και να σας πω και την αλήθεια το γούσταρα αυτό γιατί ποτέ μου δεν παρακάλεσα κανέναν όπως κάνουν τόσα χρόνια σαν «Ζήτουλες» αρκετοί εκδότες !

Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα και στις σημαντικές αποφάσεις Ζωής που παίρνω μετά από τόσα χρόνια στην δημοσιογραφία.

1ον ) Αναστέλλεται η έκδοση της Εφημερίδας «Κρητικοί Παλμοί»
2ον ) Σταματάω οριστικά τις ραδιοφωνικές εκπομπές μου τόσο από τον δικό μου ραδιοφωνικό σταθμό μου «Πλανήτη Κρήτη»
 ή CRETA PLANET.
 3ον ) Σταματάω οποιαδήποτε παρουσία μου ακόμα και με παρεμβάσεις μου σε ραδιοφωνικές εκπομπές που γίνονται από φίλους η φίλες σε οποιοδήποτε ραδιόφωνο σε όλο τον κόσμο.. παραμένω απλώς ακροατής !   

4ον ) Θα συνεχίσω να αρθρογραφώ σε αρκετές εφημερίδες ! όχι όμως σαν ρεπόρτερ !

5ον ) Όσοι από τους φίλους μου θέλουν να διαβάζουν άρθρα μου δεν έχουν παρά να επισκεφτούν τα (2) Blog μου στο διαδύκτιο που είναι :

Για την ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΠΑΛΜΟΙ


 και για τον  «ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΡΗΤΗ».  


                 Αθήνα 23-11-2010

                   Σας ευχαριστώ
            Γεώργιος Δ. Μοσκοβίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου